søndag den 11. marts 2012

MTB igen

Så er vi igang med mtb kørsel igen: optræning af mig i det små, efter at jeg har haft trænet kroppen for meget på forsiden i forhold til bagsiden, hvilket trak hoften skævt, gav træk skævt via ryggen og derefter smerter ved baglåret. Jeg har svært ved at foretage de øvelser der ikke er forbundet med direkte lyst, for eksempel at cykle...

Idag gik turen ad større og mindre stier i Teglstrup hegn og dertil eller tilbage. Sjove veje og stier som vi har været på for mange år siden. Glemt fordi vi efterhånden har haft fokuseret på landevejene.



Cyklerne? Det er vores GT mtbére `kling & klang`, opkaldt efter tyveknægtene hos Pippi Langstrømpe: Dortes i aluminium siger kling når man rører metallet og min i Crommolybdæn-stål siger klang når man rører den. Selv om jeg ikke rigtig mener det er rigtige cykler må jeg indrømme de er bedst til at køre på stierne i skovene.

Ingen kommentarer: