mandag den 23. april 2012

Single ture på Min Koga Roadchamp.

Jeg kan jo af gode grunde ikke køre tandem alene, mens Dorte går rundt med det brækkede kraveben. Det virker til at hun får det stadigt bedre og imens kører jeg nogle korte ture (42 km & 64 km) som faktisk var dem jeg kørte før vi startede på hele brevet cirkuset.

Den har lidt for megen vægt på baghjulet: jeg sidder for meget op og der skal derfor enten længere frempind eller kohorn på og det har jeg ikke bestemt mig for endnu - frempinden ser bedst ud på landevej og kohornene virker bedst efter min mening. Måske kunne et "tyskerstyr" være en endnu bedre løsning! Jeg valgte i sin tid det flade styr, fordi jeg var blevet sur over at jeg aldrig benyttede den underste del af racerstyret på min gamle Centurion Super Lemans. På vores Thorn touring cykler benytter vi kohorn placeret inde tættere på frempinden, hvilket også kunne være en løsning.

Vi glæder os til at komme igang med tandemerne igen i løbet af sommeren - både her i Danmark men især også i Sverige.

Ingen kommentarer: